czwartek, 6 maja 2010

Post wstępny :)

To jest post wstępny, który rozpocznie całe to moje blogowanie. O czym będę pisał? Otóż jest parę rzeczy które mnie kręci, które chciałbym wykonać (mówię o programowaniu). Programowanie jest dla mnie świetną rozrywką i zawsze jest coś jeszcze do zaprogramowania - nie można się nudzić. Czasem jest ono również dużym wyzwaniem. Zawsze sprawia satysfakcję, kiedy uda się coś rozwiązać. Początki u mnie wyglądały tak, że programowałem sobie w TurboPascal-u, jeszcze wcześniej w BASIC-u, a jeszcze wcześniej w DirectEXE (to taki język programowania w którym piszę się krzaczkami do pliku exe, uruchamia się go, i czeka się co się stanie - niestety pomimo ogromnych możliwości jakie daje DirectEXE, przeszedłem na języki wyższego poziomu). Obecnie pisuję w C++, C#, ale generalnie we wszystkim co popadnie. O czym będą kolejne posty? O różnych rzeczach związanych przede wszystkim z programowaniem, generalnie w formie HOWTO-sów, ale również będą to własne przemyślenia. Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. no to super a napiszesz mi dziennik w JAVIE na zaliczenie ???

    OdpowiedzUsuń